Κολοτούμπα Γ. Ντζιμάνη για την αναφορά του σε «λιβανιστήρια της δεξιάς και της ακροδεξιάς»: «Δεν αφορούσε συλλήβδην όλους τους απόστρατους»


Σε διευκρινήσεις σχετικά με την ανάρτησή του στο facebook , για τα «λιβανιστήρια της δεξιάς και της ακροδεξιάς»(ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΔΩ), προχώρησε ο βουλευτής Κοζάνης Γ. Ντζιμάνης, μετά το ντόρο που δημιουργήθηκε. 

Όπως αναφέρει: 

«Επειδή πολλά λέγονται και γράφονται σχετικά με σχόλιό μου στον τοίχο μου, στις 16 Ιουνίου, θέλω να διευκρινίσω ότι το σχόλιό αφορά σχόλια συγκεκριμένων συνομιλητών μου και όχι συλλήβδην όλους τους απόστρατους. Τώρα αν από την ερμηνεία που δίνουν στο σχόλιο οι συγκεκριμένοι ερμηνευτές θίγεται το σύνολο των αποστράτων, τους διαβεβαιώ ότι δεν έχω τέτοια πρόθεση και ζητώ συγγνώμη για την παρανόηση και το θόρυβο που δημιουργήθηκε. Υ.Γ. ελπίζω να μην παραποιηθούν τα γραφόμενά μου.»





Πηγή: kozan.gr

Σχόλια