Μιχάλης Χριστοδουλίδης: «80 εκατ. Ευρώ, για μία κακότεχνη γέφυρα – φάντασμα»


Περισσότερα από 80 εκατ. ευρώ έχει στοιχίσει μέχρι σήμερα στο Ελληνικό Δημόσιο η δίδυμη γέφυρα, πάνω από τον ποταμό Χάραδρο, στην παράκαμψη των Πατρών, της οποίας το αρχικό κόστος όταν κατασκευάστηκε στις αρχές του 2000 ήταν 10 εκατ. Ευρώ.

Πριν από λίγες μέρες το Υπουργείο Υποδομών πήρε την απόφαση να αναθέσει στην Ολυμπία Οδό την επισκευή της γέφυρας, λόγω σοβαρών βλαβών και προβλημάτων στατικής επάρκειας.
Η δίδυμη γέφυρα, μήκους 167 και 169 μέτρα, αντίστοιχα για κάθε κλάδο κυκλοφορίας, έχει υποστεί σοβαρές βλάβες σχεδόν μη αναστρέψιμες, σύμφωνα με τεχνική έκθεση επιθεώρησης του έργου.
Το δημόσιο σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την παράδοση της γέφυρας, συνεχίζει να αντιμετωπίζει τους δαίμονες της χρεοκοπημένης ΑΤΕΝΕ που έχουν φουσκώσει το κόστος με την φάμπρικα των προσωρινών επιμετρήσεων και των αυτοδίκαιων εγκρίσεων.
Η εργολαβία μαζί με την αντίστοιχη στο Παραδείσια – Τσακώνα, στην εθνική οδό Τρίπολης – Καλαμάτας έχουν καταγραφεί στα μαύρα κατάστιχα της ιστορίας των κατασκευών καθώς με ελάχιστη συμβατική δαπάνη, εκτίναξαν το κόστος, αναγκάζοντας το ελληνικό δημόσιο να πληρώσει χρυσάφι για να αποδώσει στην κυκλοφορία και τα δύο έργα.
Το Μέτωπο Νίκης καλεί για πολλοστή φορά του αρμόδιους εισαγγελείς, όπως παρέμβουν και ελέγξουν τις πιθανές ευθύνες για την απαράδεκτη αστοχία της γέφυρας που στοίχησε οκτώ φορές επάνω το κόστος της εν λόγω γέφυρας.
Μιχάλης Χριστοδουλίδης
Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός-Σμήναρχος ε.α Διπλ. Μηχανικός Αεροσκαφών ΣΜΑ – Ενεργειακός Επιθεωρητής και Τομεάρχης Ενέργειας και Υποδομών του Μετώπου Νίκης
Μέτωπο Νίκης

Σχόλια