Μιχάλης Χριστοδουλίδης: «Από τα 18 canadair, τα μισά καθηλωμένα εν μέσω πυροσβεστικής περιόδου»


Την ώρα που οι μνημονιακοί Βουλευτές και η Κυβέρνηση απολαμβάνουν τα μπάνια τους στα κότερα επιχειρηματιών που όλο το χειμώνα εξυπηρετούν με ντροπιαστικές τροπολογίες διαγραφής προστίμων και φορολογικών οφειλών, τα πυροσβεστικά αεροσκάφη εν μέσω πυροσβεστικής περιόδου, βρίσκονται σε προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση στην ΕΑΒ και άλλα παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος από έλλειψη ανταλλακτικών.

Πρωτοφανής η κατάντια, αφού από τα 18 πυροσβεστικά αεροσκάφη της χώρας, canadair, σχεδόν τα μισά να είναι ετοιμοπόλεμα. Συγκεκριμένα τα εννέα (9) από τα (11) παλαιού τύπου CL-215 και τα δύο (2) από τα επτά (7) νέου τύπου CL-415.
Αντί ο Πρωθυπουργός και οι αρμόδιοι Υπουργοί του να εκτελούν τα καθήκοντα τους και να έχουν επιλύσει το πρόβλημα με την χρήση κονδυλίων από τους ειδικούς λογαριασμούς εκτάκτων αναγκών, περιφέρονται στα κανάλια διαπιστώνοντας τα προβλήματα και καβγαδίζοντας για το ποιος καταστρέφει καλύτερα την χώρα.
Τα προβλήματα διαθεσιμότητας των μέσων αεροπυρόσβεσης στην χώρα, δεν είναι βέβαια κάτι πρωτόγνωρο και καινούργιο, καθώς ουδείς από τους κυβερνώντες και αρμόδιους Υπουργούς που πέρασαν κατά το παρελθόν από τα αρμόδια πόστα, έδωσαν μια αποτελεσματική λύση.
Ο ελληνικός λαός πληρώνει με αίμα στον κρατικό προϋπολογισμό για την διάθεση μέσων και αυτοί που πληρώνονται για την διαχείριση των προβλημάτων και την επίλυση τους, σπρώχνουν ο ένας μετά τον άλλον, το «κουβαδάκι» παραπέρα.
Είναι λυπηρό μετά από τόσα χρόνια και κατασπατάλησης τόσων κονδυλίων, σε μια χώρα να χάνονται συνεχώς ανθρώπινες ζωές από την εγκληματική αδιαφορία κυβερνήσεων, που αφού χαθούν ζωές βρίσκουν την λύση της ενοικίασης πτητικών μέσων από ιδιωτικές εταιρείες.
Μια πρόχειρη, προσωρινή και δαπανηρή αναποτελεσματική λύση που το μόνο που εξυπηρετεί είναι πελατειακές σχέσεις ημετέρων και τίποτα άλλο.
Το Μέτωπο Νίκης καλεί την κυβέρνηση να εξετάσει την αγορά νέων πτητικών σύγχρονων μέσων αεροπυρόσβεσης (ελικοπτέρων και αεροσκαφών) με σταδιακή απομάκρυνση των παλαιών αεροσκαφών που η ετήσια συντήρηση τους έχει πλέον καταστεί οικονομικά μη αποδεκτή καθώς και η επιχειρησιακή τους ικανότητα είναι πλέον περιορισμένη.
Όσο δεν προβαίνουν σε αυτές τις ενέργειες θα είναι υπεύθυνοι για τους θανάτους και την καταστροφή των περιουσιών και των δασών της χώρας.
Μιχάλης Χριστοδουλίδης
Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός-Σμήναρχος ε.α Διπλ. Μηχανικός Αεροσκαφών ΣΜΑ – Ενεργειακός Επιθεωρητής και Τομεάρχης Ενέργειας και Υποδομών του Μετώπου Νίκης
Μέτωπο Νίκης

Σχόλια