Απάντηση-κόλαφος των Ελλ. Μηχ/κών Αεροσκαφών στις πρωτοφανείς γελοιότητες και τα απίστευτα ψεύδη Καμμένου



Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών απαντά στα όσα απίστευτα δήλωσε χθες ο ΥΠΕΘΑ Πάνος Καμμένος και αφορούσαν τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης, καθώς αυτά, έδειξαν να ξεπερνούν κάθε όριο ψευδολογίας και παραπληροφόρησης και, με φράσεις όπως «τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες», να φτάσει σε εκείνα της κοινής γελοιότητας. 

Ο Σύλλογος των Μηχανικών Αεροσκαφών κατηγορεί ευθέως τον υπουργό για σκόπιμη παραπληροφόρηση και για διατυπώσεις που δείχνουν πως, στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν έχει ιδέα από το πώς ακριβώς λειτουργεί η συντήρηση των αεροσκαφών, ενώ ταυτόχρονα τον κατηγορεί ευθέως για σαφή πρόθεση ακόμη μεγαλύτερης απαξίωσης της ΕΑΒ ώστε να οδηγηθεί και αυτή στην καταστροφή και την απαξίωση και στο εν συνεχεία ξεπούλημά της, όπως ακριβώς συνέβη και με άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις, με πρώτες τα «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα», τη ν ΕΛΒΟ και τα Ναυπηγεία. 

Παρατίθεται αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Ο Βολταίρος πολύ εύστοχα είχε πει πως "Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο όταν η εξουσία έχει άδικο" και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών όχι απλά θα συνεχίσει, άλλα θα εντείνει τις πράξεις του για την υπεράσπιση του δικαίου και της αλήθειας όποιον και να έχει απέναντι του, χωρίς να υπολογίζει το κόστος.

Με σημερινή ημερομηνία, χωρίς καν να έχουν σβήσει οι στάχτες της βιβλικής καταστροφής και χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί η τελική καταμέτρηση του τραγικού αριθμού των θυμάτων και των αγνοούμενων, ο Υπουργός Άμυνας Παναγιώτης Καμμένος, είχε την απρέπεια για μια ακόμα φορά να δώσει ένα άκοσμο ρεσιτάλ ψεύδους και παραπληροφόρησης.

Σύμφωνα με το militaire.gr ο δημοσιογράφος Πάρις Καρβουνόπουλος με ανάρτηση του που ανέβασε σήμερα στις 12:52, αναφέρει πως ο Υπουργός δήλωσε σε αντίστοιχη ερώτηση για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, πως "πέρσι ήταν όλα στο έδαφος και πως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες, και πως στην αντίστοιχη κατάσταση στην ΕΑΒ τα αεροσκάφη θα έκαναν μήνες για να πετάξουν".

Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να μην αφήσει ασχολίαστες αυτές τις απαράδεκτες δηλώσεις οι οποίες δεν καταδεικνύουν απλά άγνοια, άλλα ενέχουν εύλογη υποψία δόλου και προσπάθειας χειραγώγησης της κοινής γνώμης.

Η απόλυτη αλήθεια λοιπόν στα λεγόμενα του Υπουργού είναι πως πέρσι τέτοια εποχή είχε αποδοθεί στην Πολεμική Αεροπορία ολόκληρος ο στόλος εκτός από δύο αεροσκάφη τα οποία έχρηζαν περαιτέρω εργασιών και η Πολεμική Αεροπορία απαίτησε να χρησιμοποιηθούν επιχειρησιακά κατά την επόμενη πυροσβεστική περίοδο. Άρα ο Υπουργός ψεύδεται καταφανέστατα.

Στην συνέχεια των δηλώσεων του ο Υπουργός δήλωσε πως τα αεροσκάφη "πετάνε" με πατέντες (πατέντες;), και πως είδε "με τα μάτια του" "να ετοιμάζουν αεροσκάφος που στην ΕΑΒ θα απαιτούνταν μήνες για να πετάξει". 

Κύριε Υπουργέ, Η αξιοπλοΐα των αεροσκαφών δεν επιδέχεται "πατέντες", αλλά την πιστή εφαρμογή των οδηγιών συντήρησης και τροποποιήσεων του κατασκευαστή, των κανονισμών διεθνών και εθνικών οργανισμών, τον έλεγχο από την ποιοτική διασφάλιση τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας όσο και της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.

Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών τονίζει πως δεν είναι κακό να μην ξέρεις. Κακό είναι να έχεις γνώμη η οποία οδηγείται από την άγνοια, γιατί τότε γίνεσαι επικίνδυνος. Αν αυτή η γνώμη τώρα είναι αποτέλεσμα των γνωστών "συμβουλατόρων" και στελεχών του κόμματος που έχουν δει αεροπλάνο μόνο σε φωτογραφία, τότε εύκολα καταλαβαίνει οποιοσδήποτε γιατί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει αυτή την εικόνα.

Η πραγματικότητα λοιπόν έναντι στην ημιμάθεια είναι πως στην ΕΑΒ κάθε χρόνο πριν την πυροσβεστική περίοδο συντελείται ένας πραγματικός άθλος τον οποίο μόνο οι χειριστές των Canadair είναι σε θέση να εκτιμήσουν. Ολόκληρος ο εναέριος στόλος αεροπυρόσβεσης, υφίσταται αυτό που ονομάζεται Programmed Depot Maintenance (PDM). Ο όρος στην Ελληνική γλώσσα είναι Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση.

Αυτό περιλαμβάνει τη βαριά εργοστασιακή συντήρηση η οποία εξ ορισμού και λόγω συμβάσεων, οδηγιών του κατασκευαστή και πιστοποιήσεων γίνεται μόνο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις με τις αντίστοιχες υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, είναι αξιόπλοα και αξιόπιστα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η βαριά συντήρηση αυτού του τύπου απαιτεί μήνες εργασίας και μάλιστα πολύ σκληρής.

Αντίθετα, στα υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, οι εξαιρετικοί συνάδελφοι μηχανικοί έχουν το υψηλό επίπεδο να δώσουν άμεση λύση σε προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά την πτήση, και απαιτείται η άμεση επέμβαση προκειμένου το αεροσκάφος να είναι όσο πιο γρήγορα έτοιμο να συνεχίσει την αποστολή του. Επίσης είναι επιφορτισμένοι με τις ετήσιες εργασίες του αεροσκάφους έτσι ώστε να μείνουν το λιγότερο χρονικό διάστημα καθηλωμένα στο έδαφος.

Αυτή είναι η πραγματική και ουσιαστική αλήθεια και θεωρείται σκοπιμότητα η διαστρέβλωση της και ως εκ τούτου θεωρείται μη αποδεκτή. Την επόμενη παράγραφο των δηλώσεων του Υπουργού ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών την κρίνει απλά ως συκοφαντική και θα αρκεστεί να δηλώσει απλά, πως οι μνημονιακοί όροι της αγοράς που επικαλείται, οδηγούν την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία στην καταστροφή και στην απαξίωση, όπως ακριβώς έκαναν πριν οι προκάτοχοι του και οι συνάδελφοί του από το Υπουργείο Οικονομικών τόσο στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, όσο στην ΕΛΒΟ και στα Ναυπηγεία.

Θα ήταν πιο τίμιο, ειλικρινές και ξεκάθαρο να παραδεχτεί ότι πριν ξεπουλήσουν την μεγαλύτερη εγχώρια βιομηχανία, θα πρέπει πρώτα να την απαξιώσουν. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες άνευ σημασίας!

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΜΑ


Πηγή: write-in.gr

Σχόλια